Embalaža za živila lahko pritegne potencialne kupce

Embalaža za živila lahko pritegne potencialne kupce

Kadar nekaj razvijemo in se odločimo, da je to tako dobro, da lahko gre celo v proizvodnjo, se moramo zavedati tega, da je treba produkt tudi predstaviti potencialnim kupcem in to najlažje naredimo tako ,da je embalaža za živila, ki smo jo izbrali taka, da pritegne oko. Pogosto se to naredi tako ,da je embalaža za živila kakšen barve, ki izstopa. Če malo pomislimo so skoraj vse embalaže za mleko nekoliko modrikaste, kajne? Če se tega zavedamo, lahko pritegnemo pozornost kupca tako, da se kar naenkrat na policah pokaže embalaža za mleko, ki ne belo-modra, ampak na primer rumeno zelena. Seveda obstaja meja, kako zelo lahko embalaža za živila izstopa, da se kupcu ne zazdi, da gre za popolnoma drugačen proizvod, ampak z raziskavami trga se da najti popolno ravnovesje med izstopanjem in tem, da je produkt na prvi pogled še vedno popolnoma prepoznaven. 

Nekoliko drugačno zgodbo predstavljajo posode za piškote

Velikokrat piškote asociiramo s prazniki in ravno v času praznikov se pogosto zgodi, da na police trgovin pridejo različne posode za piškote iz kovine ali plastike, ki so namenjene večkratni uporabi. Najpogosteje so te posode narejene tako ,da bi lahko vsak že na prvi pogled ugotovil ,kaj se je prvotno nahajalo v njej, saj so polne znakov, ki jih uporablja podjetje, ki piškote proizvaja, obstajajo pa tudi take posode za piškote, ki so izjemno nevtralne na področju oznak proizvajalca in take tudi kupec veliko bolj pogosto dejansko obdrži. Ne le, da so posode za piškote uporabne, ker ohranjajo svežino piškotov, lahko jih uporabljamo za celo vrsto drugih stvari, od shranjevanja drugih živilskih proizvodov, do tega, da jim določimo popolnoma drugačen namen, kot na primer shranjevanje pisal. Ne glede na to za kaj jih uporabljamo so lahko kovinske posode za piškote nekaj, kar uporabljamo dolgo časa.

Share