MITI in RESNICE: Je bolje nakupovati oblačila na spletu ali v trgovini?

MITI in RESNICE: Je bolje nakupovati oblačila na spletu ali v trgovini?

Dejstvo je, da ženske rade nakupujemo in nekatere izmed nas bi zagotovo bile olimpijske prvakinje če bi nakupovanje označili kot šport. Nenazadnje, tekanje in pomerjanje oblačil pripomore do kurjenja kalorij. Vendar se nas vedno več sooča z enim izmed problemov modernega sveta in to je neverjetno hiter tempo in kronično pomanjkanje časa.

Samo pomisli, kolikokrat si ti ali tvoje prijateljice pojamrale da ima dan samo 24 ur in da ti enostavno ne uspe narediti vsega kar si zadaš.

Zato nam pogosto zmanjka tudi časa za kakšen dober šoping! Jaz osebno zelo rada nakupujem, ampak me zadnje čase ob misli, da se moram odpraviti v nakupovalno središče kar zmrazi.

Velika gneča, vsiljivi trgovci in pomanjkanje parkirnih mest. Pogosto sem morala parkirati tako daleč od vhoda, da sem že do trgovine prišla tako utrujena in znaveličana, da se mi oblačil sploh ni dalo pomeriti. Seveda jih lahko zamenjam… v določenem času. In koliko je takih kosov v moji omari, ki še imajo etiketo, vendar jih ne morem vrniti, ker sem zamudila rok vračila. Zakaj sem ga zamudila? Ja seveda zato, ker nikoli nimam časa… Zato sem začela aktivno iskati spletno trgovino z oblačili, kjer bi lahko redno naročala in enostavno zamenjala oblačila če mi iz kakršnegakoli razloga ne bi odgovarjala.

Moram pa priznati, da se mi je pred prvim naročilom porajalo par vprašanj:

  1. A ni škoda denarja za poštnino?

  2. Mi bodo sploh zamenjali izdelke?

  3. Mi bodo sploh poslali naročeno?

  4. Kaj pa če bom želela denar nazaj, ga bom dobila ali bom morala na silo za nekaj zamenjati ali pa dobiti dobropis?

  5. Čakanje na paket me ubija, kje bom našla spletno trgovino, ki bo poslala izdelke v ekspresno kratkem času?

Vse to me je težilo pred prvim naročilom. Ampak, želim deliti to izkušnjo, informacije in ugotovitve tudi z vsemi vami, ki to berete.

  1. Poštnina je ponavadi veliko bolj ugodna, kot pa me stane prevoz do trgovine in nazaj! Da kakšnih plačljivih parkirišč sploh ne štejem v obzir. Večina spletnih trgovin pa ima tudi možnost brezplačne dostave. Vendar žal prepogosto to izgleda tako: brezplačna dostava ob nakupu nad 50€, nad 95€, ob nakupu 5 ali več kosov itd. In kar naenkrat zapraviš goro denarja, za vsa oblačila, samo za to da je poštnina GRATIS.
    No, tukaj sem naletela na pošteno spletno trgovino, ki mi omogoča brezplačno poštnino ob nakupu 2 izdelkov ali več, če pa izberem samo enega, me pa stane samo 3€. In niti centa več, tudi če plačam po povzetju (ko pošta ponavadi pobere še kakšen evro provizije).

  2. Menjava izdelkov – si vedela, da slovenska zakonodaja določa, da ima potrošnik v 14 dneh od prejema paketa, naročenega v katerikoli spletni trgovini pravico, da od nakupa odstopi, na način da trgovino pisno ali ustno obvesti o vračilu naročenega?
    In da imamo še nato 14 dni časa da paket pošljemo nazaj?
    No jaz nisem… večina trgovin ima namreč samo 14 dnevni rok vračila… pri naročanju na spletu, pa je ta kar 1 mesec! Še en ogromen plus.

  3. Potem pa je seveda na spletu veliko trgovin, kjer naročiš, obvezno moraš plačati vnaprej, naročenega pa nikoli ne prejmeš. Ko pa želiš denar nazaj, pa nehajo odpisovati. Nočna mora vsake ženske, ki nakupuje na spletu. Zato drage moje, če le imate možnost, naročajte v domačih, slovenskih spletnih trgovinah. V primeru, da ne bi dobile naročenega je veliko lažje priti do pravice, kot pa pri fiktivnih podjetjih v tujini. Nenazadnje je tu zveza potrošnikov, na katero se lahko vedno obrnete!

  4. Vračilo denarja – največja dilema. Ne maram dobropisov in ne maram menjati stvari na silo, za kose ki mi niso 100% všeč in potem za tistih par 10€ nakupim nogavice in modrce. Ne! Če sem plačala 30€ in nisem zadovoljna, hočem 30€ nazaj in si bom raje privoščila masažo ali nego obraza ali pa dobro večerjo s partnerjem. No tega vračila denarja v trgovinah žal ni. Da ti vrnejo denar, je samo in izključno njihova dobra volja. Vendar ne pri nakupovanju na spletu.
    Zakon določa, da mora spletna trgovina, v primeru nezadovoljstva (iz kakršnegakoli razloga) v 14 dneh od prejema vrnjenega paketa, nakazati kupnino. Brez tega, da se zagovarjam zakaj. Kako super je to a?

  5. Ja, kot sem že rekla, čakanje na paket naročen v spletni trgovini me tudi muči. Ko nekaj želim, si to želim takoj oziroma čimprej. Zato sem seveda iskala tudi trgovino, ki ima vse na zalogi in mi izdelke lahko pošlje nemudoma. In našla sem jo. Če naročim dopoldne, je paket naslednji delovni dan že pri meni. Če naročim popoldne, pa v dveh delovnih dneh. To je brzina!

Srčno upam, da ti je ta prispevek vsaj malo razblinil dvome o spletnem nakupovanju. Jaz sem zelo zadovoljna in v trgovine z oblačili skorajda ne vstopim več. In hej, še nadležnim trgovcem, ki me prepričujejo da kupim obleke v neonskih barvah, češ da je to zadnji modni hit, se izognem. Sem zmagala? Pomoje sem. Zdaj si ti na vrsti!

Share